dimarts, d’abril 04, 2006

Vols que t'ho diga?!


Ací teniu un avanç del que vindrà més endavant.

De totes maneres no tindreu que esperar massa, prompte podreu guardar -en succesius capítols, això sí- les úniques (que jo sàpiga) imatges en moviment dels temps de La Caseta.

La seqüència d'instantànies ilustra el moment en el que Xavi i Clock representen per a la posteritat la memorable pallissa que Lo Tronc li pegà al Gros en la Plaça del Mercat Nou, i que estaria bé que algún dia ens esclarirà el perquè ho va fer.

2 comentaris:

Damien ha dit...

Jo ni vaig vore la pallissa original ni me he enterat de res xq no estaba. Xavi, podria explicar-ho?

Lo Tronc ha dit...

Ostras...no recordaba la reproducció de la baralla.La veritat esq no se ben bé perq ho vaig fer, pero recorde q era la época q em clavava a saco en el gordo sense cap motiu. Aquell dia m'habia acabat de fer un peta a estaca i anant cap a la plaça del mercat crec q el gordo me va rayar q me estava clavant molt amb ell ultimament i bla, bla, bla....

Recorde q estaveu sentats en els banquetos de la plaça del mercat i jo pasava per darrere d'unes plantes,aleshores el capo em va dir: "eh ñeño!et camufles darrere dels teus familiars!" i aleshores tots es vau començar a partir, el gordo també.

Jo li vaig dir "tu de que te rius gordo!!!?", i a partir d'ahi ja ens vam picar.He de dir q no ho tenia per a res planejat, va sortir i prou.

pdata: m'haguera agradat q hagués estat planejat.

Salutacions.