divendres, d’abril 04, 2008

Bones notícies!

Abans que res, reserve un temps per a la reflexió profunda mentre visioneu aquest increïble vídeo que ha trencat tots els meus esquemes interns... aquestos dos jevis italians han soterrat -un per la seua genialitat i l'altre per... alguna cosa que encara no sé que és- a molts dels mites que, des de feia anys, jo venerava.
.
1. Richard Benson, un tio amb les coses clares
.

.
2. Michael Angelo Batio, el non plus ultra del metall
.

.
I ara sí....
.
Hei!
.
Ja feia molt de temps que no publicava res, i no precíssament perque estiguera ahí parat, sense fer coses... al contrari, puc dir que m'ha passat quasi de tot últimament, i tinc prou notícies que publicar en La Caseta.
.
Abans que res, vull cridar als quatre vents que JA TINC EL PUTO PRESONUS DELS COLLONS!!!; la targeta de só que vaig comprar per eBay a una tenda de ianquilàndia i que m'ha fet parir amb tal de que m'arribara a València [su paquete está retenido en la aduana de Madrid com a nick de msn no era per altra cosa, malpensants!].
.
El Presonus és brutal i, de moment, ja està treballant per a treure endavant els primers temes de Freedslave, un grup de New Metal que té una pegada prou canyera.
.
Si tot va bé, també estarà a tope amb The Carminers, que tenen un directe a finals d'este mes en la sala Durango de Meliana (dia 30).
.
Tota la INFO, com sempre, a la seua web.
.
***
.
I, finalment, us deixe amb un vídeo que aúna folkclore, esport i que destila un tufillo raro a no sé qué que no vull averiguar... sí, és de Trinquet, el programa de Punt Dos que me dona el pà de cada dia i els malsons de cada nit.
.
adéu!
.
[el vídeo el possaré la setmana que ve, que no l'he pogut pujar encara a youtube... merda!]

2 comentaris:

Speaker ha dit...

L'italià eixe no és altra cosa que un "fantoche", però et rius un poc. Espere que no es considere el seu programa un programa seriós... L'altre tipus és moolt autèntic. Fixa't en la samarreta del gimnàs. Després de vore'l estic pensant deixar de tocar la guitarra...

Anònim ha dit...

Hostia qeu bo el video del Richard Benson este...dixa al Vai a caldo xDD

Per cert Armand, moltissimes gràcies per la gravació del concert d'ahir...el dissabte li pegarem una miraeta al material.

Buonanotte...


Pau