dilluns, de març 27, 2006

A la cerca del video perdut

No ho aneu a creure.

Estava fent el capoll en internet i se m'ha ocorregut fer recerques absurdes al Google. He començat per buscar "la + caseta + virtual" a veure si m'apareixia el blog, i ni de conya. M'han aparegut mil coses que no tenien res a veure...

Aleshores he fet una altra recerca. He ficat "nazi_nigger", que és el meu nom d'usuari de Blogger i ací si que m'he trobat una cosa que no m'esperava...

http://www.google.es/search?hl=es&q=nazi_nigger+wmv&meta

SÍ!!!

Són enllaços (trencats això sí) al mític video del Nazi Nigger, el video original que va servir per a batejar-me amb un nom de guerra en els temps de l'Institut!!!

Jo he provat a accedir però no he pogut, així que ara provaré amb el Emule, que és la claveguera on va a parar tota ixa «mierda» que de vegades trobem tan necessària per a tirar endavant.

Ja us comentaré els resultats de la meua tenaç i desesperada recerca.