dijous, d’agost 03, 2006

Mass-age is Missage / Missa de Dotze

Ié, xicons, tinc una noticia: el Zé ja té blog.

Ha deixat un comentari per ahí amagat en el post dels vídeos nigerians, però jo us ho fique ací ben gran per a que us feu visitants asidus. Ja sabia jo que portava temps donant-li voltes a un projecte de pàgina web amb ixa temàtica i ara, per fi, la cosa ja està en marxa. I, per cert, no intenteu comprendre el titular, per que és una broma molt mala que el i jo soliem fer en classe d'Història de la Comunicació. Feu com El Fary, i llegiu bons llibres, quan més grossos millor, si no voleu acabar igual que nosaltres.
.
************************************************************************************

I ací, en plan oferta dos per un, us deixe alguns interessants enllaços a webs marcianes que, amb esforç i mala llet, critiquen allò que cal criticar i conten allò que cal contar. Alguns ja els coneixieu, però per a que torneu a visitar-los:

- Café, copa i puro (germanor per donar i vendre)
.
- La Plana Fa Olor
.
- Una nit de borratxera...
.
- Antiblavers
.
- Blog del col·lectiu Flying Noses
.
.
.
.
- La conjura de los necios (bons colegues en Mèxic)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

2 comentaris:

Nat_diamonds ha dit...

Escolta, jo a tu de que te conec pa que m'agregues com a enllaç? Contesta ràpido vaquero!

Armando Zaragoza ha dit...

Trobí el teu blog de rebot des d'un blog de la plana (no sé exactament quin, potser havies comentat alguna cosa). He agregat un enllaç al teu blog només perque està escrit en valencià (no et cregues que hi ha molts...), i perque, donat que és un lloc web públic, suposava que no t'importava que la gent el consultara de quan en quan...

De totes maneres, si no vols que hi ha ja un enllaç a mi no m'importa llevar-lo.